34. - 40. nap

2012.02.29. 09:05

Túl vagyok rajta. Esemény volt most is, mint rendszeresen. A hétvégén elköltöttem Dél-Afrika egy éves komplett költségvetését. Csak egy csudiszép fekete velúr térdcsizmát akartam venni, de az olaszok lába gyenge 37-es, az enyém meg erős 38-as, tehát sok sikerrel nem jártam. Belém jött az ideg, és a hétvége további részében csizma nemhogy a lábamon, de még a közelében sem volt, még próba szinten sem. Megsértődtem, és vettem helyette minden mást.

A sors a héten is megviccelt. Valami fatális véletlen folytán – ami, mint tudjuk, nem létezik - kiderült, hogy Rizling egy komplett kis családdal rendelkezik. Feleség, gyerek, családi ház, szülők, nagyi, szerintem még kutya is. A boldog család. Nem kellek én már ebbe a képbe. Mit csinálnának velem ott? Örökbe fogadnak? Vagy a gyerek nővért akar? Mindegy, most megkapod a magadét skorpió módra.

Benővel úgy szeretek levelezni (még mindig), mert kiszámítható. Majdnem mindig tudom, hogy mikor jön levél. Persze nekem könnyű, mert itt minden adott, neki meg van egy heti rutinja, amit 2 hónap alatt elég jól megtanultam. És eljött ez is, hogy már arról „beszélgetünk”, hogy mikor és hol. Már nem is olyan távoli. Egyre közelebb van, már csak párat kell aludni. Vágom a centit, mint a katonaságnál.

Közben jött néhány levél. Jaj, ne csináld már! Ha kedvesen, szolidan de határozottan lekoptatlak, mit írsz megint? Koptassalak le bunkó módon is? Nem szeretném, mert nem ismerjük egymást, de kényszerítesz, nehéz megállni. Felpiszkáltad az alvó oroszlánt. Te akartad, mit provokálsz? A nem, az nem. Engedj el, ne akard göcsösen, annál rosszabb lesz. Neked lesz rosszabb, nem nekem. Közepes fokozaton végzek veled. Megint ír. Nem volt még elég? De most komolyan? Akadj már le, szépen kérlek!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr74224670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása