0. nap

2012.01.18. 19:40

Vasárnap este. Végre megint itthon, felpakolva könyvekkel, meg némi kajával, mert anyutól máshogy nem is lehet eljönni. Még kabát, cipő rajtam, de a gép már elindítva – tipikus – csatlakozni kell gyorsan a világhálóra, mert ki tudja mi történt abban a 35 percben, amíg a metrón ültem. Okostelefon az nem játszik, mert nem is tudnám használni, nekem csak a buta jutott, de ez más téma. Index, origo, facebook, gmail, freemail, stb. Minden csatorna izzik. 
 
Majd beüt a felismerés; Társkereső oldal. Úgyis ezzel nyomaszt mindenki, aki él és mozog, hogy „de csináld már”, „miért nem?”, „nem mered, mi?”, „most mit veszíthetsz?”. Tulajdonképpen igazuk is van, meg nem is, és itt a „nem mered” részre gondolok. Miért ne merném? Elvégre minden adott. Na, akkor hajrá!
 
Hűha...átverekedtem magam minden nehézségen, felhasználási feltételek, hozzájárulok, nem járulok hozzá, jadeazúgynemmegyteidióta, akkor legyen, (nem tudom mire számítottam), kártyás fizetés, alapadatok és lőn profil. Helló világ! Megjöttem....
Azt azért előre bocsátanám, a későbbiek során felmerülő nevek, nick nevek nem valósak, nehogy bárkit megsértsek bármivel, nem ez a cél, a történet viszont nem a képzelet szüleménye.
 
Lássuk, lássuk, mit kell itt, hogyan és miért és kivel? Összeáll egy minimál információt tartalmazó adatlap (született, csillagjegy adódik, magasság, súly, szem, haj, végzettség, beosztás, nem kábítószerezem, ritkán iszom alkoholt) Bemutatkozásod. Na, ennél jobban semmit nem utálok, de erőt veszek magamon és benyomok 1, igen, 1 teljes mondatot, ami elég kétértelmű. (Side note: így pár nap távlatából utólag revideálva olyan, mintha azt írtam volna, hogy találkozzunk, de ez nem volt szándékos.)
Kéne még valami kép is, mert úgy lenne az igazi. Keresés, kutatás. Fenébe, hogy az elmúlt 1,5 évben nem készült rólam egy kép sem kb. Na most mi lesz? Felismerés: Facebook a barátod, ottani profilkép feltölt. Azt mondja, majd valami adminka ellenőrzi, hogy van-e olyan fejem, amit az oldal elbír, és akkor kb 1 nap és látszani is fog. Pazar! Még gyorsan kitöltöm, hogy mit / kit is keresek én itt. Valami ilyesmit írtam: (persze legördülő menüs az egész, nem lehet elrontani) kora: 29-36; magassága: 175 – 190 (asszem); testalkat: átlagos, sportos, vékony; lakhelye: 10km-es körzetemben (Side note: megint csak utólag – ez egy badarság); a többit meg nem voltam hajlandó kitölteni.
 
Hát akkor meg is volnánk, akár szét is nézhetnék. Az oldalról egyébként pár mondatban annyi, hogy ha regisztrálsz és kicsengeted a vámot (ami amúgy nem vészes), azt is látod, hogy ki nézi meg az adatlapod, ki ad hozzá a kedvenceihez, korlátlan számú levelet / képet küldhetsz, látod kit néztél meg, röviden mindent le lehet káderezni, ha érdekel. Engem – most még - kevésbé, de mindegy, ezt is tudom, ennyi. 
 
Szűrjünk rá.....És lőn 5040 találat. Jézus ereje!! 1. oldal, 2. oldal ...... 35. oldal. Anyám, már éjjel 1 van. Na húzás aludni, mert reggel menni kell fontoskodni az irodába.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr263574777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása