8. nap

2012.01.28. 11:02

Mindig ez a rohanás. Fárasztó. Két levél is érkezett, de nincs energiám még belogolni sem. Arról nem is beszélve, hogy este fontos dolgom van. Nagyon fontos. Igen, az! Mucikám. Olyan furcsa érzésem van. Semmi izgalom, egyszerűen csak olyan fura. Az jár a fejemben, hogy annyira tökéletes, hogy majd biztos kiderül róla valami borzalmas. Megpróbálok nem agyalni rajta. Elég könnyen megy, mert a melóban annyi impulzus ér, hogy csak kamillázok. Borzasztó nap. Egyszer csak vége lesz.

Átfordult, most azt nem tudom, hogy mit izgulok ennyire? Sosem szoktam, most mi ütött belém? Komolyan, nem értem! Megjöttünk. Na, most vajon felismerem? Ugye nem hoz valami béna vörös rózsát? Légyszi, légyszi ne! Jaj, de cuki vagy, én meg közben magyarázok a telefonba. „Jó, jó, figyelj, majd visszahívlak…”. Hogy ennek is most jutottam eszébe, annyira kínos.

Úgy szeretem, ha valaki tudja, mit hogyan kell csinálni. És már a fogason is a kabátom. Beszélgetünk. Vagyis beszélek. Szokásos. Fizetés. Ehhez nem vagyok hozzászokva. Általában magamnak fizetek mindent. Ezt most nem. De fura! Azért belátom, ennek az egésznek megvan a maga táncrendje. Szépen táncoljuk is végig az egészet. Eddig nagyon jól megy, de mindig van még legalább egy kínos pont, mikor állsz a kapuban és kutatod a kulcsod, ő meg nem tudja, hogy akkor most van az, amikor neki kellene? Elmondom, nem. Szerintem nem. Azt majd érzed, mikor azt akarom, hogy közelebb legyél hozzám.

Olyan sok benyomás, annyira figyeltem, minden kis idegszálam megfeszült. A fura érzés nem múlt el, bár nem derült ki semmi borzalmas. Azért ez megnyugtató. Kell egy kis idő, meg még egy találkozás, amíg ezt helyre teszem magamban.

Végszóra Benő is befut. Szeretem, ahogy ír. Tudja, hogy kell velem bánni. Szerintem ő megmondaná, merre van az előre. Gyorsan, gyorsan, firkantsuk a választ, mert aztán jön megint a leszúrás.  

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr183952528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása