20. nap

2012.02.09. 09:49

Sokkot kaptam. Durván. A megérzések, és a sors konspirál ellenem vagy értem, ezt még nem tudom. Nem volt véletlen semmi sem. Mert véletlenek nincsenek. Kizárt, hogy vannak! Kapok egy rövidke, nagyon fegyelmezett emailt, most kapaszkodj meg: Mucikámtól! Megtalálta titkos életem elhanyagolható szeletkéjét, a blogot. Ettől kicsit összezavarodtam. Én olyan szépen elengedtem ezt az egészet, ami nem megy, nem kell erőltetni alapon. Azért néha nap eszembe jutott, főleg, hogy voltak ezek a furcsa jelek, de nem lovaltam bele magam semmibe. Zajlott az életem. Azóta is zajlik. Mit lehet ilyenkor írni arra, hogy hogy vagyok? Nem tudom. Keresem a szavakat, leesett az állam, elkéstél, meg nem is, felfordulást csináltál, de közben olyan bizonytalan vagyok. Most mihez kezdjek veled? Meg ezzel az egésszel? Jól át kell gondolni, mert még egyszer nem lehetek idióta.

Közben jött valami instant, de egyszerűen nem tudok most odafigyelni. Nem tudom elterelni a gondolataim. Nézhetek akármennyi Született Feleségek részt, nem tudok másra gondolni. Hiába veszem a kezembe bármelyik könyvet, egyik sem olyan érdekes, hogy lekötné a figyelmem 2 mondatnál tovább.

Jaj, Mucikám, de betaláltál már megint…..

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr784083140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Multikuli 2012.02.09. 12:08:55

Kovetlek. Mint Beno. Talan nem olyan messzirol, de megsem innen. Ekezet nuku. Mucikam megis hogy talalt ra a blogra? Semmi nincs semmiert, meg ugyebar. Valaki köpött avagy nagyon kutatott. A megtalalas szuksegszeru volt tehat. Folytasd, lanyaszomszedbol, irasaid szenzaciosak. S ha megis elmaradnanak, hat majd merem remelni, hogy a valos terben materializalodik valami igazan megfoghato.

lanyaszomszedbol 2012.02.12. 17:33:56

@Multikuli: Köszönöm! :) Mucikám okos, én meg túl sokat beszélek...ergo, a megtalálás elkerülhetetlen volt.
süti beállítások módosítása