1. nap

2012.01.19. 23:04

Nem aludtam el, ez már jó jel. Megérkezés, kv, kis pletyka a csajokkal. Alap, hogy az volt az első, hogy: "képzeljétek, ezt csináltam tegnap". Szokásos hétfő a multi-kultiban, nézzük az emaileket. Gmail, tárgy: "Levélértesítő". Ebből 3. Na, mi a szösz? Úgy tűnik, a fejem elbíráltatott, és megfelelőnek találtatott. Ha már itt tartunk, most esett le, hogy talán kicsit arról sem ártana írni, hogy mik az én paramétereim: 170/58, barna, hosszú, göndör haj, barna szem. Ez most olyan volt, mint az oldalon. Képzelj el valami ilyesmit, bármi jó lesz.

Itt kihagynék egy jelentős részt a napból, amikor igába hajtott, kicsi, göndör fejem az irodában kínlódik, egy közepesen kényelmes székben.
 
Helyszín: otthon, este. Hát, akkor csak lessük már meg, hogy mi a stejsz. Instant üzenet, email vegyesen. (Side note: ez az instant üzenet olyan dolog, amit kevésbé értek. Tudok rákacsintani, amitől élőben nekem fura arcom lesz, tehát nem erőltetem, illetve italt küldeni. Khm....ezt nem annyira érzem, meg egyébként is, milyen italt? Sex on the beach?? Vagy mi?) 
 
Instant üzenet. Feladó: Kismackó. Tárgy: Kismackó küldött neked egy csókot.
Oh jesszus....itt még nem látod a szóbanforgó Kismackót, ahhoz kattintanod kell az adatlapjára. Megtörtént. Nem feltétlenül véleményeznék, hiszen mint írtam, nem szeretnék senkit megbántani / fényezni.
Kismackó szorgalmas volt, és küldött levelet is. Csak kinyitom, ha már ennyit fáradozott. A szöveg elég fantáziátlan. Meg vagyok győződve, hogy ctrl+c, ctrl+v és a nick-nevet kicserélte a megszólításban az enyémre. Persze azért nem vészes. Elég hosszan és helyesírási hibáktól mentesen ír. Meg kell még emésztenem, menjünk tovább.
 
Instant üzenet. Feladó: Casanova
Most akkor olvadozzak? Azért persze őt is csekkoljuk, nehogy már lemaradjak valamiről. Hm... Írjunk pár köszönő sort, mégiscsak úgy illik. Nem azért tettem ide fel magam, hogy férjhez menjek, de nem kell kulturálatlan baromnak lenni. Elküldve. 
 
Közben én sem vagyok tétlen. Van itt egy ígéretes darab – nevezzük a továbbiakban Benőnek -, de nem tud írni levelet. Akkor kapaszkodjunk bele valamibe a profiljáról és lássunk neki. Elküldve. Persze beletettem az emailcímem. Persze nem azt, ami premier plánban kiírja a teljes, valós nevem, de egy szolid keresztneves verzióban üzemel.
 
Ezalatt Casanova küldött egy levelet. Nem is tudom, nincs benne semmi különös, három kérdés összesen. De valahol találok fogódzót, tehát megy a válasz.
 
Kb a 20. profil után figyelmes leszek valamire. Ez egy meglepően normális oldal. Első blikkre értelmesnek látszó profilok, vegyesen komoly és kevésbé komoly elvárások, de mindegyik összeszedett. Respect! Nem is tudom mit hittem, de kellemes csalódás.
 
Meg is van a következő. Ez most NEM magamnak. Itt most biztos azt hiszed, hogy „Hülye ez??? Vagy csak tekert egy spanglit??” Röviden, egyik sem. Nem vagyok kerítő és nyilván magam miatt vagyok ott az oldalon, de valamiért ez a profil – neve legyen Elgondolkodtató – annyira azt sugározza, hogy az én barátnőim egyikét keresi, hogy nem tudom megállni, hogy írjak neki ez ügyben. Erre még visszatérünk, mert persze beleegyezés nékül nem írok senki nevében senkinek! 
 
Megint ráeszmélek, hogy nagyon késő van, pánikszerű lefekvés.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr863591912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Füstölgő Álom 2012.01.20. 19:45:08

Végre itt a folytatás! Alig várjuk , ha jól tudom nem egyedül.....hogy kiderüljön egy lány a szomszédból , hogyan is igazodik el ebben a kicsit sem misztikum mentes , néha elképesztő társkeresési világban. Kérjük minden nap a folytatást!!!

lanyaszomszedbol 2012.01.20. 20:33:08

@Füstölgő Álom: Nagyon kedves, köszönöm szépen! Igyekszem az írással, időben a blog kicsit lemarad a valóságtól, de jön a folytatás!
süti beállítások módosítása