3. nap

2012.01.22. 10:46

Itt már kezdett leesni, ha tényleg jó fej akarok lenni, és mindenkinek akarok válaszolni, akkor egy napnak 36 órából kellene állnia. Arról nem is beszélve, hogy ipari mennyiségben fogyasztom a szemcseppet. Nem azért, mert annyi levelet kapok, de ha nem a sablon dumát akarom elsütni mindenhol, akkor arra fordítani kell időt. Az meg ugye nincs. Mindegy, gondoltam majd lecsengek, mert biztos kaptak rólam értesítést 6.473.598- an, hogy én vagyok az új regisztrált, lehet jönni szemlézni.

Jaj, hát egyem a kis szívedet, hogy már azért is elnézést kérsz, hogy élsz. Tüneményes. Tényleg az, csak kár, hogy az apám lehetne. Ugyanilyen tündi bündi, de azért megfontolt stílusban nyomom neki, hogy „Köszi, de nem, köszi!”

Közben Casanova válaszolt. Olyan fura. Magáról csak minimálban, de közben azt érzem vallatás van, épp csak a reflektor hiányzik az arcomból. Máris azt szeretné tudni, milyen a harmónikus kapcsolat. Hát apukám, azt nem tudom, de azt tudom, hogy nem olyan, ahol engem faggatnak. Mindegy, azért tolok egy reply-t, és ezt diszkréten szóvá is teszem.

Megint jött valami instant csoda. Jaj, ne már, most hova lett? – annyira nem ismerem itt ki magam, hogy az valami elképesztő. Eltűnt. Meglett. Lássuk, ki küldött megint egy nagy cuppanóst. Háh, végre egy virág. Ettől kicsit jobban érzem magam, nem úgy, mintha azt akarná mondani, hogy „akkor nem-e lehetne-e, hogy akkor megyünk-e az ágynak de izibe-e?” Kinyitom. Hú, de ismerős ez a nick....ja, igen. Őt néztem a 0. napon, valahol a 10. és a 27. oldal között, de csak a képig jutottam. Kinyitottam, majd konstatáltam, hogy „Mucikám, ez vagy nem te vagy, vagy ha te vagy, akkor te nekem úgyse írsz...na szevasz.” Gondoltam, ha már itt vagyok, most esetleg a profilját is megleshetném. És akkor...

Atyaég!!! Helló, mi?!! Gyere, fáradj beljebb. Esetleg egy kávét főzzek? Összedobjak egy rántottát gyorsba’? Vagy mit innál szívesen? Mesélj már egy kicsit magadról, mert a te adatlapod az enyém, csak te férfi vagy!! (Side note: most jó lenne, ha átmenne a hangsúly is, amivel ezeket a szavakat mondtam, de kb azt képzeld el, hogy leestem a kanapéról)

Megy a levél, diszkrét egysoros. Már jön is a válasz. Az első mondattól kész vagyok! És akkor még megfejeli azzal, hogy megkérdezi, milyen napom volt. Mucikám, eddig borzasztó, na de most! 2-3 email ott helyben, aztán eltűnik.

Én is, mert van némi alvásóra, amit be kell pótolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr593690714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása