5. nap

2012.01.25. 12:33

Tegnap belebonyolódtam Mucikámmal egy intenzívebb levelezésbe, de aztán félbeszakadt, mert befutott egy barátnő. Nálam, és nem nála. Vagy legalábbis merem remélni, hogy nála nem. Próbáltam egy olyan képet küldeni, amin nem vagyok komoly – ez volt az igény. Azt mondanom sem kell, ez már az elején is probléma volt, miért lett volna jobb most a helyzet? Kitartó vadászat, válogatás. Ezen sem úgy nézek ki, itt meg nem is olyan a hajam, milyen gyorsan nő, itt barna, itt melír, ezen lila, fekete. Jesszus! Azért voltak érdekes frizkóim! De közben felnőttem.

Mindegy, ott vagyok, hogy éjjel 2-kor próbálom csatolni a kiválasztott darabot. (Side note: Kicsit aggasztott, hogy hogyan megyek be aznap dolgozni.) Nem megy. Alapvetően béna vagyok az ilyenekhez, de egy fájl csatolás azért még nem okozott eddig gondot. Azt mondja, nem JPG vagy mittoménmiamásikkiterjesztés. Hát de az! Még a neve is az, hogy .jpg. Ennél jobban nem tud már jpg lenni. Feladom. Kérek rendes emailcímet. Jön.

Napközben túlélés, 2 kv, cola, gulyásleves, túrós tészta. Írok neki. De nincs itt a kép. Mindegy, azért csak írok, ha már megmondta a nevét (lsd. emailcím) én sem leszek szívtelen dög. Jön is a válasz. Néhány email váltódik megint, bár nem érek rá, szerintem ő sem.

5-kor viharos távozás, majd megint olyan későn érek haza, hogy nem is értem, hogy tettem meg a masszőrtől hazáig vezető 10 perces utat 4.5 óra alatt. Mindegy. Gép be, kép elő, feltölt, itt egy kicsit egyszerűbben megy, elküld, beájulás.

Annyira rajta vagyok a témán, hogy ezzel álmodok. Mármint ezzel az egész társkereső izével. Azt hiszem nem kéne ennyit foglalkozni vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr953757959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almodovar 2012.01.25. 21:53:44

Hát, kicsit elkapkodottnak tűnsz nekem:)
süti beállítások módosítása