19. nap

2012.02.08. 09:38

Szokásosan kifáradva. Eddigre általában ez történik, de nincs is ezzel baj. Éjjel még gyorsan felnéztem a világhálóra, és nem is hiába.

Beach Boy nagyon szorgos volt, jött még egy kép. Hűha…Most mi lesz? Félelmeim beigazolódni látszanak. Mit keres egy ilyen férfi itt? Azt már említettem, hogy nem véletlen, hogy nincs kép az adatlapján. Mostanra az is tökéletesen világos, hogy miért. Majd eldönti ő, hogy kinek ír és kinek nem, neki csak úgy ne írogassál te levelet. (Side note: Azt azért hozzáteszem, engem ő talált meg, persze csak szolidan egy instant csodával, de mégis ő lépett először.) Olyan szépen indult. Olyan szórakoztató és intelligens, felnőtt „beszélgetés” volt. Most miért érzem akkor azt, hogy én itt maximum egy strigula lehetek? Bizalmatlan vagyok, hiába.

Nem bírom szó nélkül hagyni, és megnyugtatom Benőt. Nem vágok eret magamon, ha nem nyomkodod szorgosan a „reply with history” gombot. Felfogom, hogy mi a helyzet. Becsapódtam, mint a Halley üstökös, előttem is volt életed, és lesz utánam is. Nálam is ez van, csak te mellre szívtad az elején kicsit. Látod, én nem megyek át az önérzeteden egy traktorral.

Olyan furcsa dolgok történnek néha. Mint ez a mai is például. Csak úgy leszólított, az utcán, hogy lenne egy bizarr kérdése. Kicsit megijedtem, akkor gyorsan korrigált. Elmesélte, hogy ír. (Side note: ez ma már a második alkalom, hogy úgy érzem, a sors szórakozik. Az első az volt, mikor megláttam egy plakátot, Mucikám nick nevével az egyik megállóban.) Kedvesen tukmálta rám a könyvének nevezett valamit, A4-es lapokra nyomtatottan, némi pénzért cserébe. Az lett a vége, hogy hozzám vágott fél oldal dedikált szöveget, meg az email címét. Elolvastam. Van még hova fejlődnöm írás terén.

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr494077794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása