26. nap

2012.02.15. 09:13

Még mindig semmi. Biztos unod már, hogy csak erről tudok beszámolni, de ez foglalkoztat a leginkább. Most akkor kezdjem eltemetni magamban Beach Boy-t is? Talán egy esélyt adhatott volna, hogy személyesen is sziporkázzak, de ha nem, hát nem. Szép volt, olyan okos volt, olyan szórakoztató volt, de minden jónak vége szakad egyszer. Ahhoz képest, hogy úgy regisztráltam, hogy „majd meglátjuk mi lesz, nem élem bele magam”, mostanra eléggé sikerült. Milyen szép lett volna, de mint tudjuk, ez nem egy nyálas, amerikai, happy end-del végződő történet. Ez inkább egy Almodóvar film. De annak meg túl szexmentes.

Ha már előkerült a téma, Rizling nem volt rest, és rákérdezett. Talán egy kicsit túl indiszkrét, mert ilyenekről nem beszélsz olyanokkal, akiket nem láttál még élőben. De tulajdonképpen igaza van, én mondtam, hogy bármit kérdezhet. Revideálnám, ha lehetne, de már mindegy.

Benő küldött képet. Mit képet? Képeket! Nekem is kellene már valamit csatolni, mert a saját emailcímemen még tudok is és már van is mit. (Side note: Ezért örökké hálás leszek a közreműködőnek.) Ilyen hosszú ideig még soha nem leveleztem senkivel anélkül, hogy élőben láttam volna, vagy legalább hallottam volna a hangját. Mert a hangja az fontos. Persze én az intellektusra bukom első sorban, mert attól lesz valaki számomra vonzó, de azért az sem hátrány, ha olyan a hangja, hogy hallgatnám, amint esti mesét mond.

Erre nem is számítottam. Én már nem vagyok friss hús a piacon, mégis beesik egy vadonatúj szereplő. Nevezzük el, mert válaszoltam, de semmi találó nem jut róla eszembe. Gyanús, hogy itt is a ctrl+c, ctrl+v esete forog fenn levél terén, ezért még nem tudom elnevezni. Megvárjuk a választ, meg a képet, mert az nem volt. Csak úgy fejest ugrottam elkeseredésemben az ismeretlenbe.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr984111500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A közreműködő 2012.02.15. 18:56:48

Nagyon szívesen! :) Amúgy is benne vagyok minden hülyeségben/ mókában /"kommandózásban", ezt már tudhatod. :)
süti beállítások módosítása