21. nap

2012.02.10. 09:51

Ezzel a helyzettel mit lehet kezdeni? Nem lettem okosabb a tegnapi nap folyamán (sem). Mucikám annyira padlóra vágott, hogy nem is tudtam válaszolni és már itt is egy másik email. Össze kell szedni magam, de most nagyon. Válaszolok. Azért ennyit megérdemel, főleg, ha már itt hangoztatom, hogy „Na, én aztán mindenkinek válaszolok”. Akkor miért pont neki ne írnék? Egyébként is, nagyban benne van a kezem abban, hogy itt tartunk. (Side note: az elrontott sms, ugye, az én voltam.)

Ettől még minden a régi mederben, jönnek levelek. Tegnap nem tudtam semmivel foglalkozni rajta kívül, de ma sikerült. Még nagymamához is eljutottam, egy utánozhatatlan rántott hús erejéig. Szerintem le kéne védetni, bár így senki nem tudja utána csinálni. De ne kalandozzunk el ennyire!

Beach Boy annyira szórakoztató, mindig olyan jó kedvem lesz a leveleitől. Ettől is. Szellemes, frappáns, kedves. Persze azért dolgozik a bizalmatlan én rendesen. Tipródok, hogy valójában mi lehet. Elég sok email jött, ment már, de még mindig nem tudom a teljes nevét. Fura, azért eddigre már a legtöbb ember elárulja. Akkor most én se? Vagy azért én igen? Mindegy, megy a rendes emailcímemről egy válasz. Csak nem maffiózó...ha meg az, akkor legalább legyen olasz, úgyis az a gyengém.

Rizling nagyon komoly hangvételre váltott. Mindig olyan furcsa érzéseket kelt bennem, ha valaki nagy szavakkal dobálózik, és komoly dolgokat szeretne megvitatni emailben. Nem vagyok ennek a híve. A komoly dolgokat csak és kizárólag személyesen lehet megvitatni. Ezért hívják azt a verziót beszélgetésnek, ezt meg levelezésnek. Azért válaszolok. De mikor derül már ki a turpisság?

Ezalatt Mucikám feltette az i-re a pontot. Találkozzunk. Találkozzunk? Belmondo jut eszembe, az „A Káprázatos” című filmjében. „Igen, nem, nemigen”

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr764089581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása