23. nap

2012.02.12. 09:45

Mit kell ilyenkor csinálni? Vagy online esetben is él a 3 nap kivárás szabály? Beach Boyt elnyelte a föld. Vagy a hullámok. Már a 3. napnak is vége lassan, és semmi válasz. Elkeserítő. Ez most vagy azért van, mert mégsem ilyennek képzelt, ami fura, mert a másik képen is így nézek ki (sőt élőben is), vagy azért, mert most beveti a 3 nap kivárás szabályt. Ezt mindenki ismeri. Mikor oda jut a történet, hogy már majdnem elhív, de előtte még egy kicsit pihentet, hogy összeszedje magát, meg hogy te se éld bele magad nagyon. Majd mikor már feladod, jön egy levél, sms, akármi, hogy látni szeretne. Vagy elmentem a levél szemét közé? Vagy mi van? De most komolyan! Én nem írok az fix. Jelentem, én most feladtam. Jöhet a levél!

Rizlingnek összedobok egy választ. Próbálok olyan hátulról jövőset kérdezni, amiből csak leesik neki, hogy eljött az ideje a vallomásnak. Már nem tudom jobban kitekerni, szerintem tudja, mit szeretnék kihozni belőle, bár nem tudja, hogy már rég tudom. 

Inkább elmegyek és kitáncolom magamból. Ott úgyis annyira kell figyelnem mindenre, hogy nem lesz idő ilyeneken filozofálgatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr54096078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almodovar 2012.02.12. 11:37:41

Hát, érdekeseket írsz. De döntsd már el. Szerintem neked ez csak mellékesen szórakoztató, de jól csinálod. Az írásokat meg ki lehetne adatni, kötve, fűzve:)
süti beállítások módosítása