12. nap

2012.02.01. 10:22

Megváltás. Szabadság. Jut idő mindent felgöngyölíteni, és új lapot kezdeni. Futok is, szaladok, mert koncertjegyet kell venni. Csak azt nem értem, miért indulok el magas sarkú cipőben mindenhova. Elkapott a szakadó eső és közben azon igyekeztem, hogy az A38 hídjáról ne úgy érkezzek le, hogy egy jól irányzott becsúszó-szereléssel nyitom az üvegajtót.

Casanovának összedobtam egy pársorost, magyarázva eltűnésem okát. Semmi reakció, gondolom elmúlt a kezdeti láz, már nem vagyok olyan érdekes, azóta már regisztráltak 167-en. Kiestem a pixisből. Nem baj, úgysem volt kedvem ezt nyújtani, mert nem rétestészta.

És láss csodát, Beach Boy nem hagyott annyiban. Persze csak visszafogottan, röviden, ahogy eddig. Válasz elküldve. Úgy sejtem, mivel ma csak én vagyok naplopó, estig nem lesz semmi.

A tegnapi szálak közül felvettem még egyet. (Side note: Sok lesz ez így már és le kéne állni, mert nem lesz jó vége.) Hívjuk Rizlingnek. Mivel Rizling megadta az elérhetőségét, engem meg zavar ez az oldal, írok inkább oda. Jön a válasz. Érdeklődő. Furcsa, de megint azt érzem, hogy sokatmondó és nem az egyszerre. Nem tudom hova tenni. Talán túl érzelmes? Nem ez a jó szó, nem tudom megfogalmazni még. Válaszolok.

Mire este megint nyugalom lesz körülöttem, az oldal él, mint minden hétköznap este. Elképesztő. Betoppan Beach Boy. 3 mondatban úgy odateszi, hogy az az érzésem, nagyon tudja mi a szitu. Jó, persze, tudom, ilyen érzésem volt már máskor is, aztán mi lett belőle... Hiába, én már csak ilyen lelkes vagyok, főleg ha az életemről van szó.

Összeszedtem minden energiám és leépítettem Robin Hoodot (is). Nem kell ennyi függő ügy, mert az problémás. Finoman, határozottan, ügyesen, okosan.

Ajvé! Erről meg is feledkeztem. Este praktilonga. Nincs energiám. Ígérem, jövő héten elmegyek, de most had ne kelljen. Légyszi, légyszi, kíméljétek meg elfáradt kis testemet. Nem tudok most 2.5 órát tangózni.

Kicsit elkalandoztam. A cselekmény fő szálán nincs egyéb esemény, várjuk a holnapot, ezúttal nem ébren.

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyaszomszedbol.blog.hu/api/trackback/id/tr274042696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása